torsdag 23 oktober 2008

Torsdag






Herregud va jag längtar till helgen och efter att få sova. Sjukt trött hela veckan(beror nog på tanden). Ska åka med kidsen och katarina till farmor och farfar på lördag eftersom de ska vara fest här i huset.

Tack Lisa min trogna(och kanske enda,ända((?!?!?))) läsare för att du kommenterar och svarar på min fråga!:)

Och Vem är mystiska Anna som kommenterat två gånger förut? kanske har två läsare då! HA!

Idag var jag hos tandläkaren som sa att de var visdommstanden. Den får plats men de sköljde den delen av tanden som ännu inte kommit upp och då kom de massa skräp(vilket jag antar är gamal mat..:S) Och sen satte de på en antibakeriell gel. Jag har nämligen en ganska svår inflamation i min mun. Min trötthet och att jag kände mig sjuk förra veckan beror antagligen på detta. Så nu är det Penicilin i 7 dagar, 3 ggr om dagen som gäller för fröken Lundkvist. Hoppas de hjälper!

Nej nu ska jag ta lite ipren för smärtan och hämta vilden i børnehaven.

Puss hej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser också, jämt! Men jag är alltid så sjukt stresssad när jag läser dina inlägg och tänker, jag kommenterar sen, vilket jag aldrig gör. Och du, ELLE för 19 kronor!? DAMN! Jag saknar dig, miss-motsrävig-mot-att-komma-hem. SSSSSSSUCK. Jag älskar dig lillasyster. puss. Lovisa

Anonym sa...

Jag läser varje inlägg. Jag heter ju Anna men jag brukar skriva min blogadress.

Kram Anna (Asp)

Anonym sa...

jag ska försöka tvinga med mig slemmy åhs och komma ner någon helg. bara s'att du vet.