fredag 17 oktober 2008

idag är jag Putte.

Fyfan va synd det är om mig. Inte nog med att jag är bakis, trött och måste städa och tvätta, så har jag så jävla ont i min mun. Det är visdomständerna. Jag vaknar mitt i natten och gråter av smärta och måste ta tabletter, jag får ont på morgonen, sen mitt på dagen, och nu, och sen i kväll. Det är fan helt stört. Jag knarkar fan ipren för att överleva. Och ingen tar hand om lilla mig. BUFUCKINGHU!

ska ska självklart berätta om det fantastiska mötet med mammsen och skåne. Min fantastiska kväll igår. Men nu har jag för ont. så det kommer senare.

3 kommentarer:

Anonym sa...

PUTTE!!!! jag tar ständigt hand om dig, på håll! visdomständer är PRUTT, jag vet. <3 <3 <3 <3

Anonym sa...

Jag står alltid redo med min kaffekokare, och när det inte längre är aktuellt, med min telefon och mitt hjärta som är så varmt av älsk till dig att du måste känna det hela vägen till Danmark!

Felicia sa...

ooh... ta naproxen.. det hjälper jättebra när visdomständerna bråkar... det värsta är att de växer lite då och så, så när man tror man har klarat av det hela så kommer det tillbaka fyra månader senare..