tisdag 27 januari 2009

I Malmö med Emma!




Emma och jag åkte tåget över för att shoppa i billiga malmö! Vi sprang runt i butiker och shoppade loss som fan. Emma tjänade typ 500kr på sina köp, just för att hon köpte dem i Sverige och inte Danmark. We LOVE!


Detta köpte jag:
  • Knäskydd( Till Österike och skidåkningen
  • Foundation
  • Sminkburk
  • Silverglittrig eyeliner
  • Smink borste
  • Två Ldb deodoranter
  • Vagabond platåskor(Love you Lisa;))
  • 7 snusdosor i olika former
  • Cider FRÅN SYSTEMET

Fick även en flashig tygpåse av Vagabond!

Själva Systemet besöket var pirrigt. Han i kassan bad om legg och han fick mitt pass, kollade och gav tillbaka, så när jag drog kortet så tittade han igen, så jag frågade om han va osäker på min ålder. Då skrattade han lite och sa att de va svårt med 89:orna. Glad över att få vara social på svenska så sa jag att de va mitt första besök efter som jag bor i köpenhamn och han va jätte trevlig och sa grattis till mitt första köp och grejer! Trevligt första besök helt enkelt. Köpte bara en cider till mig, men 4 till, till Emma. HAHA olaglig på första besöket!



3 kommentarer:

ems sa...

tygpåsen , LÄTT bäst ! haha

Anonym sa...

bra köp! speciellt skorna alltså! rea eller? hur mycket fick du betala för dom? (hets hets!!) ocg grattis till ett lyckat första system-besök! PUSS!

Anonym sa...

Det var halva priset på dem, så jag betalade 349 kr! känns total värt de. Jag har ju velat ha dem...ja se du köpte dem, och nu känns de ju ganska okey,när man bor i dk liksom! JA systemet ska lätt bli mitt nya häng! PUSS LISA!