fredag 23 januari 2009

Mina Homies!


Detta läste jag imorse i Mathildas blogg:


"Liten presentation av de svenska vikingarna som jag kom på nyss! (OBS ta inte allt för seriöst på vissa grejer, det är mkt internskämt) Så här ser vi på varandra.... Girls lägg gärna till saker som jag glömt ;)


Mathilda (jag): Den sunda, hälsosamma, hurtiga, mest seriösa o tråkiga, alltid högklackat, miss blowjob, speedwaynörden, tidsoptimisten, chokladnarkomanen, kändisbar bruden.


Rebecka: Wannabe Emma, flatan, den spontana, turkmagneten, hönsmamman, Ben&Jerry kaksmets glass, hon som njuter av att lägga ut fula bilder av Mathilda på Facebook, hon som tycker mina plattaskor klassas som högklackat, Mirsloken!!!!, rökaren, metrobruden, ölslukaren.


Emma: Wannabe Rebecka, minstingen, hon med pojkvän, den rånade, hon med killproblemen, kinabox mat, nya blondinemma? enligt henne ;) , beslutsångest, modebruden, Jens lover, manslukaren.


Älska svenska vikingar!!"



Jag måste ju bara säga att de är en klockren skildring!:D Haha fyfan va rolig alltså!

1 kommentar:

Anonym sa...

Helt seriöst, jag kunde inte sova när jag kom på den!! Så jävla kul så var tvungen att lägga upp det direkt :P //Mathilda!

Men som vanligt kunde du väl ha tagit en bild där jag ser bättre ut ;) hahaha