fredag 9 januari 2009

Roligt!

Jag funderar på att börja skriva ner allt roligt jag får höra här hela tiden. Så jag får utlopp för dem. Jag kan gå runt och småfnissa hela dagarna för jag tycker de är så skoj. Nu delar jag med mig av två roliga grejer.

1. Igår så sa Svea att mig när vi tittade på tecknat(Jag hatar tecknat, speciellt på danska, wellwell.) "min far har en virkeli stor tisseman" Alltså min pappas snopp är verkligen stor. Jag svarade okej och fnissade som om jag var 14 år igen. haha.

2. För någon morgon sedan så sitter jag med Svea och äter frukost och Pappan klär på Jonathan i soffan. Jonathan har tvn på och så blir det reklam. Sen hör jag hur jonathan frågar vad det är för reklam, Jag känner igen reklamen på ljudet. Bind reklam från Always. Pappan svarar att det är blöjreklam. HAHA! Älskar pappan som inte är redo att snacka mens med sin son kl 07.30. Jonathan trodde honom inte heller och jag hörde på pappans röst hur obekväm han var. Jag bara fnissade.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, var rart att han ljög. men man förstår honom ändå! tissemannen är ju en klassiker den också. hahaaa.