fredag 23 januari 2009

äntligen fredag

HAHA! Älskar dansk reklam!


Skönt med fredag måste jag säga. Sovmorgon imorgon, hurra! Imorse hade jag och Svea mysmorgon. Hon var för första gången sen skolor och dagis började inte morgonsur. Det betyder att när pojkarna gått så har vi mys i soffan och kollar på Handy Manny och Mickey Mouse som han heter här. Jag tyckte de va en riktigt bra morgon tills...Svea inte vill stänga av efter Mickey som vi brukar. Hon blir jätte sur och arg och börjar skrika. Då kommer det, Blodinfernot. Det var seriöst som om en ådra i hennes näsa bara sprack och det sprutade blod. Men snabb som man är så var jag där med en kökshanduk som låg i soffan och höll. Hon är ju ganska van vid detta, men inte jag. Ser hur handuken blir rödare och rödare och det kändes som det aldrig skulle sluta. En kvart senare kunde jag och Svea gå till dagis. Då var hon glad och jag fick en mega kram innan jag gick hem:D

1 kommentar:

Baba sa...

nej men plutten! usch för näsblod!

haha altså serriöst!! vad är det för jävla bild du har?? är det reklam för en film om snor eller för att man inte ska sno filmer eller nåt??
haha! och tack för att du har taggat mig i bilden på facebook,haha!