tisdag 13 januari 2009

Min 20 års dag!

Den började med att jag blev väckt av "ja må du leva" med danska brytning, haha hysteriskt kul men väldigt fint att de sjöng den svenska. Katarina som är min svenska allians är i brasilien så de va tre danskar som sjöng. De hade tårta med sig.


Även presenter som jag blev väldigt glad av, en jätte fin tröja,en sjal och 5 teckningar av Jonathan<3

Fösta bilden på mig som 20 åring, ganska dålig, men va fan! har ju ett helt år på mig att ta sexiga bilder. Svea var peppad ett tag på att jag fyllde år, typ tills tårtan va uppäten, sen blev hon sitt vanliga jag! haha



Vi åt Pizza till middag, Jonathan bestämmde inte jag! Jag och Nils drack även vin. Jag vet inte om jag ska ta valet av vin som en pik eller hyllning...HAHA! Gott vare iallafall och jag blev lite små tipsy, som vanligt. Vet inte vad det är med mig och vin till maten!



Iallt en väldigt fin dag! Juste glassade även på med en stock göteborgs rapé i present till mig själv. fett nöjd! Tack till alla som uppvaktat mig med fina sms och samtal! Ni är värda Guld mina älsklingar!

2 kommentarer:

Baba sa...

åh! skit fina..
jag gillar det sexxiga vinet!mjao.
åh en stock snus! det är du minsan mer än värd!
pussen

Anonym sa...

dom är så fina! du är lyckligt lottad att få ha hamnat med en sån toppenfamilj! och tröjan är verkligen jättefin! puss oldie!