torsdag 8 januari 2009

Mardrömmar, skola och livssamtal

Jag har haft extremt jobbiga mardrömmar.Jag drömmde bla att jag hade försovit mig och de kom ner och knackade på dörren, och de kändes som jag var klarvaken och skulle säga att jag kommer, men jag var förlamad i hela kroppen utom tårna.Jag försökta prata men det gick inte. Min mun var bara öppen men inget kom. Förutom paniken. Sen vaknade jag och jag va så svettig och lakanen va så svettiga att jag va tvungen att byta. Sen har jag haft tre till sånna drömmar, när jag verkligen tror jag är vaken och så känner jag mig sinnessjuk när jag väl vaknar. Slapp drömmarna inatt iallafall.

Igår började skolan igen och det var kul. Träffa alla igen och de nya som börjat. Nu har vi även blivit seriösa, med riktig lärobok med cd skiva längst bak! haha.

Sen träffade jag Emma och åt natchos och pratade om våra hemvistelser. Herregud. Att ens liv kan vara så lika. Tänk att hon, Mathilda och jag kommer från 3 olika orter i Sverige och träffas i köpenhamn som den ända egentliga likheten. Så visar det sig, att vi är så lika. Är det de som är ödet?

Vi hade iallafall väldigt långt men väldigt behövligt livssamtal. Skönt tycker jag. Jag gillar ju inte det här med att gå runt med ångesten själv. Tack baby!

Om 5 dagar smäller det. Jag funderar seriöst på att mega bojkotta det. Har ju ändå ingen att fira med.
(Tro fan inte att 2009 tagit bitterheten ur mig!)

Puss

6 kommentarer:

Anonym sa...

vaddå ingen att fira med!? vad hände med emma och mathilda..?

Anonym sa...

JA VILL DU HA DERAS NUMMER OCH FRÅGA?!?!?! JAG UNDRAR OCKSÅ! MEN NEJ. DE DISSAR MIG! JAG ÄR DISSAD!!! BUUUUHUUUUU!

Anonym sa...

ÄLSKLING!
Jag skulle fira med dig om jag kunde.
Så typiskt att du drömt såna drömmar just nu, Alex och jag hade en lång disskussion om såna drömmar typ i förrgår. Dom är så sjukt jobbiga.
PUSS!

Anonym sa...

Fan de va skönt o prata !!

Anonym sa...

ge mig deras nummer så ska dom få höra ett och annat!!

Anonym sa...

jag firade här, jag fick en tårta av familjen och massa disk efter middan att städa upp.haha.
jag har haft helt sjuka drömmar på senaste.helt sjuka. jag måste berätta om en sen till dig! haha. känner inte att jag vill skriva det här där alla kan se.haha