söndag 25 januari 2009




Vi bakade pizza nån dag och "flummade" oss. HAHA hur länge sen var de inte man änvände ordet flummade?!


På Tisdag drar jag och Emma till malmö för shopping(och mitt första besök på Systembolaget!wiiw!) Vi ska shoppa och dricka latte i förhoppningsvis solen och mysa. Ihelgen så ska jag ut med gruppen svenskar i köpenhamn och däremellan hänga med barnen och gå i skolan. Thats my week. Förhoppningsvis så blir de roligare i helgen än vad det var denna helg. Har bara suttit hemma och segat. Dock varit på två långpromenixar men de gjorde inte de hela mycket roligare.
Och om lite mindre än två veckor drar jag till österike, Det ska bli super najs verkligen.
ja de va väl typ allt för nu. SOm ni märker är mitt liv inte så kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

det låter som att du har lite att se fram emot iaf! (till skillnad från vissa andra...) kommande helg för mig blir kanske att hjälpa till med en flytt och kanske inflyttningsfest! olof ska flytta ner till våran våning. haha.